Munca mobilă și leadership-ul
Munca mobilă, denumită adesea lucru la distanță, este capacitatea angajaților de a-și îndeplini sarcinile în afara unui mediu tradițional de birou. Lucrul la distanță nu este un concept nou-nouț; lucrătorii de teren, angajații din comerțul cu amănuntul și chiar agenții de vânzări au lucrat departe de o locație fixă de zeci de ani. Totuși, munca mobilă folosește dispozitivele mobile, aplicațiile și conexiunea la internet, permițând lucrul de aproape oriunde. Iar odată cu creșterea dispozitivelor mobile și a internetului de mare viteză, capacitatea de a lucra de la distanță s-a extins la o gamă mai largă de roluri. Cererea tot mai mare de ore de lucru flexibile și echilibru mai bun între viața profesională și viața privată a propulsat și mai mult această schimbare. Soluțiile avansate de management al forței de muncă mobile și aplicațiile mobile au făcut mai ușor pentru angajatori gestionarea dispozitivelor și urmărirea performanței angajaților, indiferent de locația lor fizică. Și ceșterea opțiunilor de lucru la distanță, în special în circumstanțele actuale, a modelat, de asemenea, leadershipul așa cum îl cunoaștem.