Descriere
Rezumat
Pe măsură ce canalele de socializare se îndreaptă de la viața personală la cea profesională și pătrund în rutinele corporative de zi cu zi și în fluxurile de lucru ale afacerilor, organizațiile se confruntă cu nevoia de a formula și implementa tehnici de măsurare care să le ajute să obțină informații din interacțiunile social media și să evalueze succesul propriilor lor inițiative de socializare. Analitica rețelelor sociale (analitica social media) este un domeniu nou și emergent, pregătit pentru a permite companiilor să își îmbunătățească inițiativele de gestionare a performanței în diferite funcții de afaceri. Indiferent dacă este vorba de măsurarea eficienței campaniilor promoționale, colectarea de informații despre nevoile și preferințele clienților, discernerea percepțiilor mărcii, obținerea de feedback cu privire la performanța produsului sau pentru a capta date despre tendințele pieței, analitica social media are potențialul de a furniza informații utile diferitelor linii de afaceri precum marketing și vânzări, relații cu clienții, relații publice și dezvoltarea de produse.
Cuvinte cheie: analitica, rețele sociale, social media
Abstract
As social media channels move from personal to professional life and permeate daily corporate routines and business workflows, organizations are faced with the need to formulate and implement measurement techniques to help them gain insights from social media interactions and evaluate the success of their own social media initiatives. Social media analytics is a new and emerging field poised to enable companies to improve their performance management initiatives across various business functions. Whether it’s to measure the effectiveness of promotional campaigns, gather information about customer needs and preferences, discern brand perceptions, get feedback on product performance, or to capture data on market trends, social media analytics has the potential to provide useful insights to different lines of business such as marketing and sales, customer relations, public relations and product development.
Keywords: analytics, social networks, social media
IT & C, Volumul 1, Numărul 2, Decembrie 2022, pp. 93-102
ISSN 2821 – 8469, ISSN – L 2821 – 8469
URL: https://www.internetmobile.ro/analitica-retelelor-sociale/
© Nicolae Sfetcu. Responsabilitatea conținutului, interpretărilor și opiniilor exprimate revine exclusiv autorilor.
Acesta este un articol cu Acces Deschis distribuit în conformitate cu termenii licenței de atribuire Creative Commons CC BY 4.0 (http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/), care permite utilizarea, distribuirea și reproducerea fără restricții pe orice mediu, cu condiția ca lucrarea originală să fie citată corect.
Recenzii
Nu există recenzii până acum.